Překlad 5. edice D&D
Kompletní překlad 5. edice DnD!!! >> více <<
Překlady RPG
Přehled překladů různých systémů. >> více <<
Kartotéky Kostky
Filtrovací přehledy DnD kuzel a předmětů a Fate triků >> více <<

Jak tvořit frakce podle barevného koláče Status

Jak může barevný koláč ze hry Magic: the Gathering pomoct při tvorbě frakcí a skupin ve vašich hrách?
shari | 8.05.24 | Tipy a triky | 2 reakce |

Archiv

Mouse Guard hraní a úvahy
Po třech sezeních a hezky rozjetém příběhu se odvažuji něco o našem hraní napsat.

Doporučuji se na Mouse Guard podívat, snažíme se v popisech co nejvíce držet atmosféry komiksu.

Kdo v tomto příběhu hraje, prosím ať tyto texty nečte.

Proč Mouse Guard: Mám rád suché a kruté pohádky a mám rád komiksy. Mouse Guard jsem přečetl jedním dechem a zahrát RPG jsem zatoužil okamžitě.

Samozřejmě jsem všechno poctivě ukradl z internetu, budiž ale důkazem teorie "love threshold" (lidé rádi platí jen za to co si zamilují, pak už je jedno jak se k tomu původně dostali - takže pirátství je legitimní způsob jak získat co nejvíce lidí kteří si vaše zdarma šířené dílo zamilují a budou za něj rádi platit) že jsme se jako herní skupina rozhodli koupit nejen komiksy (už se stalo) ale i RPG (brzy plánujeme objednat).

Koncept: Kromě komiksu a RPG Mouse Guard jsem se mohutně inspiroval třemi hlavními zdroji:
- japonskými chambara filmy, komiksy a mangou (Kurosawa, Usagi Yojimbo, Blade of the Immortal, Samurai Champloo)
- bajkami a pohádkami (Gaimanovský přístup převyprávění)
- acid a revisionist westernem (Mrtvý muž, Seraphim Falls, Tahle země není pro starý, Blood Simple)

fantasy prvek jsem ponechal na úrovni klasické sword and sorcery.

mezery v detailech společenského uspořádání a aplikacích systému jsem se pokusil vyplnit z toho co vím o RPG Houses of the Blooded.

Ve skupině jsou čtyři myšáci:

Aengus - Z klanu sídlícího blízko severských kmenů. Válečník.
Přesvědčení: "Nemá cenu potírat zlo pokud zároveň neukážeme dobro."
Instinkt: *Tasí meč.*
Rysy: Mohutnost, Tvrdohlavost, Cit pro rozmary přírody

Sloan - Vzdělaná a velmi schopná myš s tajemnou minulostí. Přemýšlivec.
Přesvědčení: "Nejednám bezdůvodně."
Instinkt: *Strne a pokusí se najít čas na zamyšlení.*
Rysy: Důslednost, Nadmyší přesnost, Chladnokrevnost

Vidar - Z jižních krajů. Lučištník.
Přesvědčení: "Nejvíc hledej to, co není vidět."
Instinkt: *Pohne se do pozice odkud má lepší přehled.*
Rysy: Štětinky (na a v uších), Ostrovid, Dlouhý ocásek

"Snitch" - Bez klanu, sirotek schopný čehokoliv. Zabiják.
Přesvědčení: "Účel světí prostředky," s praktickým vyzněním "Kdo uteče dnes, může bojovat zítra."
Instinkt: *Pokusí se skrýt.*
Rysy: Chápavý ocásek, Noční myš, Všestranná mazanost

UPDATE 3.10.2009

V diskusi se ozvali yashamaru a pety - zajímal by vás tedy příběh a postavy? Zkusím se každého hráče zeptat zda by nenapsal odstavec o příběhu své postavy před začátkem hraní.

Příběh začal za větrného odpoledne na začátku podzimu roku 1153 podle Starého kalendáře. Čtyři čerstvě pasovaní členové Gardy se sešli na schodišti jedné z věží břečťanem obrostlé pevnosti Lockhaven, sídla Myší gardy. Všude kolem pobíhali mladí učni a ozýval se hřmot kladiv a dlát. Celé jaro a léto se pevnost léčila z obléhání a připravovala na zimu.

Povolal je Rob, starý veterán válek proti lasičkám a legendární kopiník. Po letech služby - ve které přišel o oko, šanci někdy založit rodinu a o dva prsty na jedné z tlapek - se věnuje tréninku mladých lockhavenských myší. Každá z postav při tvrdých zkouškách pocítila štípnutí ploché strany jeho kopí na tváři nebo zadku.

"Nadešel váš čas, mladíci," přivítal je myšák srkaje z ohromného hrnku přeslazený kopřivový čaj. "Vybral jsem vás čtyři jako první hlídku utvořenou ze všech nováčků. Ostatní vám budou závidět a ptát se proč jsem vás vybral. Odpovím vám proto rovnou. Viděl jsem každého z vás na hradbách při obléhání. Už je tomu rok a pevnost stále nese čerstvé stopy," přejel tlapou po rýhami pokrytém rohu hradní střílny. "Mladé krve je málo a přichází zima. A všichni jste tahali raněné z opevnění, riskovali zásah šípem a pomáhali při hašení požárů. Jste členy gardy a nyní jste členy jedné hlídky. Paní Gwendolyn pro vás má úkol. Chci abyste přešli nádvoří a až otevřete dveře do velkého sálu, aby z vás byla hlídka. Jednotná a silná, dávající naší paní víru v novou krev gardy."

Čtyři mladé myši se na sebe navzájem poprvé podívaly očima gardistů. Poprvé za dlouhé měsíce se mohli považovat za Lockhavenské. Nejstarší z nich, zachmuřený Sloan, Robovi pokývnul a otočil se směrem k nádvoří. Postupně se k němu přidali i ostatní.

Jejich pláště vlály v podzimním větru, uvzněné popruhy a pásy jejich zbraní. Aengus nesl ohromný meč, používaný na severu k dobíjení chycených zvířat. Vidar třímal dlouhý luk jižních myší, užívaný kdysi dávno k vyznačení jejich teritoria před ostatními rody. Přes Sloanovo rameno visela mohutná kuše, jeho vlastní výtvor schopný skolit i dvě myši ve zbroji stojící za sebou. Jen Snitch neměl žádnou zbraň a jeho plášť vlál volně.

Po pár furlonzích se jejich rázování sladilo v jeden krok a jejich osudy se slily v osud jedné hlídky.

V chodbě vedoucí do síně paní Gwendolyn utichl zvuk oprav. Mladí tovaryši na dřevěných lešeních tiše sledovali jak kolem nich jedním krokem prošla nejmladší hlídka Lockhavenu a Sloan vpředu sebevědomě otevřel jedno křídlo těžké starodávné brány.

"Má paní," uklonil se Sloan a klesl na koleno. Tři zbylí členové hlídky učinili totéž.

Paní Gwendolyn mávnutím utišila své rádce a zvedla pohled od mapy Teritorií. "Povstaňte, hlídko," pravila klidně a pokynula jim ke stolu. "Váš první úkol čeká."

Komunita

ČAS neregistrovaní : 0.0014870166778564 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.

Ústecký festival fantazie a komiksu.
Kasai Hendie | 29.04.24 | Kultura |

Překlad poslední iterace legendárního dobrodružství od Monte Cooka (Chrám živelného zla, 1985) zasazený do Greyhawku - původního DnD světa Garyho Gygaxe.
chrochta | 22.03.24 | Produkty | 2 reakce |

Dobrodružství pro postavy na 3. úrovni pro systém Jeskyně a draci odehrávající se ve Světě Stínu.
Ugy | 13.03.24 | Pravidla | 7 reakcí |

Drsňácký Tulák spoléhající víc na své svaly než na svou mrštnost - Nový Obor povolání pro Jeskyně a Draky (DnD 5e)
Naoki | 8.03.24 | Pravidla | 13 reakcí |

Zkusil jsem vytvořit svojí první homebrew subclassu pro blood huntera. Ocenil bych rady abych mohl provést nějaké úpravy. Tenhle řád jsem napsal v angličtině a nejspíš jsem tam nechal pár chyb kterých jsem si nevšiml, takže bych ocenil kdyby jste nechali komentář když si nějaké všimnete, abych je mohl opravit.
Grejny | 16.02.24 | Pravidla | 5 reakcí |

Jak (ne)číst a (ne)vykládat pravidla, co (dalšího) je na rule-lawyeringu špatně a proč je Jeremy Crawford ten nejhorší vykladač pravidel ever.
sirien | 8.02.24 | Pravidla | 121 reakcí |
Zobrazit starší články
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.098756074905396 secREMOTE_IP: 3.139.91.118